reklama

TV TA3

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Televízor nový mám

a mám s ním aj dáky plán:

Nepozerať reklamy,

len tri nové programy.

Zobrali mi T A 3,

ach, veď sa to nepatrí.

Avšak múdry je to krám,

nepozerám, vypne sám.

Keď sa šetrí energia,

zvyšuje sa synergia.

Aj nervy mi ušetrí,

nechýba mi T A 3.

Petra Babanova

Petra Babanova

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepatrné žieňa, ktoré napriek všetkému ešte verí v dobro. Chcem písať hlavne o tom, čo človeka dvíha. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMiniatúryDuchovnéPoézia v češtineInéSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu