reklama

Stretnutie s Matkou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Je druhý júl.

Linkový autobus a vyše

sedem hodín cesty v ňom.

Zvládnem to, keď bolí hlava,

kĺby a kolená?

Obavy potlačím, víťazí silné rozhodnutie

ísť za mojím snom: Stretnúť sa s Matkou.

Čaká ma, a nie sama.

Ľudí je plné nádvorie a aj dom.

Unavená, ale aj tak v pohode.

Prekročím prah kaplnky

s jej vzácnym obrazom.

A zrazu sa to stalo...

Úžas sa ma zmocnil,

takmer srdce biť prestalo.

Šla som prosiť, aby

uzdravení boli moji blízki.

Nie ja, na bolesti už zvyknutá.

A odrazu bolesť preč,

bežím ako srnka, strácam reč,

srdce radosťou skáče,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

na organe ktosi tíško brnká

a ja bez bolesti kľakám pred obraz.

Matička, nie len raz,

ale nespočetnekrát ďakujem.

Na ďalší deň tristo schodov

do veže a toľko aj naspäť.

Bez zadýchania, bez bolesti.

Čerstvá som, nie unavená z cesty.

Aj celé štyri dni a všetky ďalšie...

Muž bolesti zbavil ma bolestí

na príhovor Matky.

Bála som sa, že nespozná ma.

Svedčím, že On milosrdný je.

Náš Pán je taký.

Uzdraví a dá silu

tomu, kto uctí si Jeho

a aj našu Matičku milú.

Jasaj, duša, pred tvárou Kráľa a Pána.

Chváľ ho s radosťou a piesňou vďaky.

Petra Babanova

Petra Babanova

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepatrné žieňa, ktoré napriek všetkému ešte verí v dobro. Chcem písať hlavne o tom, čo človeka dvíha. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMiniatúryDuchovnéPoézia v češtineInéSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu