reklama

Nezasloužím si

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nezasloužím si Tvé: „Miluji tě“

Byl jsem vždycky milované dítě

s radostí se chvěl před Tvým Slovem

Počítal si se mnou jak s svým apoštolem...

Tvou důvěru jsem zklamal časem

přestal jsem se kochat v Boží kráse

Chvěl jsem se strachem čím dál více

ve větru zhasínala moje svíce

až propadl jsem se do zradné sítě

Ó můj Pane pomoz

Já dobře vím: Nezasloužím si Tě

I já byla bílou růží z Tvé zahrady

teď uvědomuji si svoje zradné pády

Důvěru k Tobě jsem časem zanechala

A svým umem se čím dál tím víc vychloubala

Zklamání uzavřelo naše břehy

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes mezi námi chybí projev křehké něhy

Pane odpusť pomoz

chci být opět Tvoje věrné dítě

Vím že Ty miluješ mě čím dál více

i když já nezasloužím si Tě

Petra Babanova

Petra Babanova

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nepatrné žieňa, ktoré napriek všetkému ešte verí v dobro. Chcem písať hlavne o tom, čo človeka dvíha. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMiniatúryDuchovnéPoézia v češtineInéSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu