reklama

Komunikace

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Já ty on a ona

musíme znát míru

Jak má člověk konat?

Když uslyším zvony

zvednu ruku k čelu

k srdci i rameni

Gesto je znamením

Láska je odměnou

pro duši zraněnou

Co pro mě můj Pane

Tvá láska znamená?

Tvé Slovo je pro mne

Alfou i Omegou

Zvedneš mne můj Pane

vzhůru na ramena

ovečku ztracenou

Už nevyjdu z domu

S duší chudou lačnou

Chci dospět k zdílení

S modlitbou den začnu

Ústy řeknu slova

pokoje a míru

zrána na kolenou...

Petra Babanova

Petra Babanova

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepatrné žieňa, ktoré napriek všetkému ešte verí v dobro. Chcem písať hlavne o tom, čo človeka dvíha. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMiniatúryDuchovnéPoézia v češtineInéSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu