reklama

Dar

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Dar obrovský je živá viera,

mnohí ho hlúpo odhodia.

Som milovaná Božia dcéra!

Aj ty chceš k vyšším poschodiam?

Byť v tvojom náručí, môj Pane

je mojou túžbou už dlhší čas.

Prijímam tvoj štýl odovzdane

pod krížom padať, no vskutku rásť.

Hoc som len uzlíček bolesti,

z nástrah sveta vôbec nemám strach.

Ty ma vedieš k večnej radosti

zo spásy, nie som len taký prach.

Cieľ života – spása pred nami

si žiada srdce pokorné.

Bože, silnejší jak tsunami,

ó zmiluj sa, zmiluj, veď nás.

K životu s tebou všetci

srdce otvorme.

Petra Babanova

Petra Babanova

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nepatrné žieňa, ktoré napriek všetkému ešte verí v dobro. Chcem písať hlavne o tom, čo človeka dvíha. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMiniatúryDuchovnéPoézia v češtineInéSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu