reklama

Úvahy a pochybnosti

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Milovaný Bože,

o tom, že si

pochybovať sa nemá.

Som iba málo silná žena,

čo v svojom vnútri občas hlesne:

„Bože, kde si?“

Po bezsennej noci

znova mám pocit,

že si tu bol, že v tichu

oslovil si ma:

"Priprav sa, už nemáš čas,

prichádza zima..."

Zima nie je len o ľade,

viera nie je o nálade,

s rozumom je spätá.

Modliť sa a robiť to, čo treba,

Otče, daj nám denne chleba,

tvoja vôľa nech sa deje svätá.

Mám tu ešte domov,

ostávam v ňom nemá.

Ty mi núkaš nový,

keď ma bolesť a tma desí.

Pane, zbav ma temna.

Len tebe chcem veriť, že si.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak padám na kolená

a prosím o kvapku rosy pre mňa

čo osvieži mi pery, by nebola som nemá.

Moje srdce chce pamätať na všetky mená,

ktorým túžim vravieť, že si.

Nie o mňa, o ich spásu zápasíš zvlášť.

Veď napísané bolo presne, kde si

bol a kam si šiel potom a po tých,

čo delili si tvoj krvavý plášť,

čo stratili pochop o tom,

čo tvoja láska znamená.

Je pravdou, že si bol, že si...

Odišiel si k Otcovi,

no sľúbil si byť naveky s nami.

A nám u Otca pripravuješ miesto.

A život náš naplňuješ iskrou

nádeje a zmyslom.

Si Alfa i Omega - Víťaz -

Istota, nie premenná.

Preto s láskou dvíham oči k tebe

a padám na kolená.

Petra Babanova

Petra Babanova

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nepatrné žieňa, ktoré napriek všetkému ešte verí v dobro. Chcem písať hlavne o tom, čo človeka dvíha. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMiniatúryDuchovnéPoézia v češtineInéSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu