reklama

Dotkni sa ma

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tomáš, dotkni sa mi rúk,

pozri na ne, neboj sa!

Rany uzrieš, tie sú z múk,

otvárali nebesia.

Hľa, čuj slová radosti,

nachýľ uši, počúvaj!

Z pádov, šľahov bolesti

hriešnym otvoril som raj.

Biedny, nepochybuj už.

Dotkni sa ma, živý som!

Každá žena, dieťa, muž

v nebi príbytok má – dom.

Dotkni sa ma, aj ty buď

milosrdným, nie sudcom.

Dotkni sa ma a nesúď!

Dotkni sa ma srdcom.

Petra Babanova

Petra Babanova

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepatrné žieňa, ktoré napriek všetkému ešte verí v dobro. Chcem písať hlavne o tom, čo človeka dvíha. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMiniatúryDuchovnéPoézia v češtineInéSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu