reklama

Odvaha zabudnúť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je odvahou zabudnúť na seba

spoľahnúť sa na Toho kto vraví:

„Som ktorý SOM

S Ním zjednotiť sa v Duchu treba

bez Jeho vôle sám nič nespravím

ja nič nie som

Zabudnúť že spásu dosiahnem sám

na to nestačia sily ktoré mám

On je môj Pán

Nabáda ma môj Pán v noci

Vystúp z hluku a daj zbohom svetu

príď sem - k Svetlu!

Matku ti dám – Pomocnicu

Jediná je bez hriechu počatá

k nej sa pritúľ lícom k lícu

Dá ti piť z čistých prameňov

pozýva ťa cestou úzkou ku Mne

spolu s ňou prejdeš premenou

Podaj mi len vodu z Tvojej studne

Ja ti dám vodu živú

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

len keď na Mňa nezabudneš

Petra Babanova

Petra Babanova

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepatrné žieňa, ktoré napriek všetkému ešte verí v dobro. Chcem písať hlavne o tom, čo človeka dvíha. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMiniatúryDuchovnéPoézia v češtineInéSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu