reklama

V skrytosti a mlčaní

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Mnoho hluku otupuje

v dome práve vypli prúd...

Rádio stíchlo ticho lieči

hneď prekonám aj môj stud

s pokorou ja o tom svedčím

Plány moje skrížili sa

duša hľadá iný smer

prekvapiť vždy túžim niečím

Ťažkosti som poslala preč

nemajú nado mnou moc

hľadám Bože spoločnú reč

V chvíli mlčania a ticha

viem že žena slabá som

najviac zraňuje ma pýcha

V dôvere do Tvojich rúk

v tej kolíske uchýlim sa

vychutnávam teplo lúk

Bolesť s radosťou sa snúbi

v otvorených dverách sŕdc

uisťujem že ťa ľúbim

Ruže zo záhrady
Ruže zo záhrady (zdroj: PB)

V našom mlčaní a tichu

pokorujem svoju pýchu

Petra Babanova

Petra Babanova

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepatrné žieňa, ktoré napriek všetkému ešte verí v dobro. Chcem písať hlavne o tom, čo človeka dvíha. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMiniatúryDuchovnéPoézia v češtineInéSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu