reklama

Unavená

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Unavená životom

Unavená z ľudí

Unavená zo seba... 

A odpusť môj drahý

aj unavená z teba

zaspala som

Vo sne chcela som sa 

stretnúť s krásou

Už krátko po polnoci

zobudili ma tikoty

v mojom srdci silné 

potom slabšie opäť silné 

opäť strácajúce sa... 

v tejto temnej noci

V poľakanom srdci 

čo ma v hrudi pichá 

dal si mi spoznať 

aká malá je a zbabelá 

moja láska k tebe

a aká veľká moja pýcha

Dobre viem 

dokazuješ mi to každý deň 

aká veľká a úžasná je tvoja moc 

Dobre vieš 

celkom čulá bývam celú noc 

však zabúdam ťa prosiť o pomoc 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odpusti mi ó môj Pane 

prosiť ťa o to skúsim

nielen v túto temnú noc... 

Bože príď mi na pomoc

Pane ponáhľaj sa mi pomáhať 

Ráno bolo v mojej duši vymaľované... 

V tú prebdenú noc až pri svitaní

zaspala som 

Petra Babanova

Petra Babanova

Bloger 
  • Počet článkov:  184
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepatrné žieňa, ktoré napriek všetkému ešte verí v dobro. Chcem písať hlavne o tom, čo človeka dvíha. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaMiniatúryDuchovnéPoézia v češtineInéSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu